вторник, 13 март 2012 г.

Да ходиш на курсове дори след смъртта


Преди 8 години когато започнах да преподавам курсове по китайска астрология в София, идваше една курсистка, която страдаше от тумор на мозъка. Казваше се Снежана - изключителен човек с много интелигентно и приятно излъчване, с блага и ведра усмивка. Китайската астрология й идваше отвътре и тя бързо напредна. С огромно желание и радост идваше и на другите ни курсове - по основи на китайската медицина, китайско лечебно хранене, естествен чигун. Болестта й прогресираше бързо и не след дълго Снежа почина... Всички на курсовете много я обичахме. Усещахме, че тя продължава да идва на лекциите и да слуша. Винаги седеше най-отзад, на последния чин. Затова всеки път когато раздавах нови материали на лекциите, няколко жени от курса винаги грижливо оставяха по един комплект и за Снежа. И те споделяха, че усещат присъствието й! Това продължи няколко месеца...

Една вечер след лекцията всички вече си бяха тръгнали, лампите бяха изгасени и навсякъде беше пълна тъмница. Аз чаках да дойде асансьора и тогава я усетих точно пред мен: тялото й от хладна и кристална Ин енергия, движеща се като облак. Видях лицето й - грейнало от щастие, че ме вижда. Усещах дъха й и усмивката й, сякаш ми казваше: "Ани, аз съм! Снежа!!" Усмихнах й се и мислено й казах: "Снеже, обичаме те и се радваме, че идваш! Но е време да продължиш пътя си в другите измерения. Продължавай напред и нагоре към по-висши вибрации! После пак ще имаш възможност да изучаваш тези неща!"

След този случай тя престана да идва на лекциите. Но споменът за Снежа, за нейния голям ентусиазъм в изучаването на китайската астрология и медицина, за нейното истинско приятелство остават завинаги!

3 коментара:

  1. Ани, от вчера исках да те питам нещо и ето, че си тук. Майка от близо година и половина беше диагностицирана с рак на гърдата. Отстраниха я оперативно, мина през химиотерапия. Всички показатели бяха добри. Получи кръвоизлив и се наложи да отстранят и матката, а заедно с нея и друг тумор, който се е намирал зад нея. След тази операция се получиха усложнения, вътрешни сраствания и запушване на червата.През какви ли не мъки мина тази жена, а цял живот е търпяла и страдала, като светица, никога не се е оплаквала и най-важното- помагаше на хората. Масажист и рехабилиотатор беше, сега е пенсионер, на 60 години е. Чела и знае за акупунктурни точки, Рейки, но в момента се е предала духом. Нейното Чи не е в хармония. Изпитва вина. Има нужда от специален режим на хранене и повишаване на ЯН енергията.Аз се опитвам да помогна с Рейки от дистанция, цветохранене и със специален хранителен режим, но все пак бих искала да знам и ти какво ще ме посъветваш?

    ОтговорИзтриване
  2. 08 февруари 2009, неделя
    НУАНДИ
    Търся приятели и хора за общуване за тълкуване на китайския трактат ХУАНДИ!НАНДЗИН! Веселин ! България ,моят познат доктор Ван Циенцюн ,при вас ли е?и неговата преводачка Мария!...Поздравите са от морето !Веселин от Бургас!

    ОтговорИзтриване
  3. искрено съчуствам на Светлана,сега видях писмото и,след моя ,.........майка ви е много млада,моята е на 77г ,...операциите не премахват болеста,те остават пак вътре,защото самата болест не е изведена навън,агинпурата не може да ви помогне,забравете този режим на хранене ,тя трябва да извежда ,....а не да вкарва допълнително ,гладът е най добър,с подкисляване ,рейки едва ли би и помогнало,............най важното е да има вяра за живот,............самият аз не мога да се опощя от моите болести ,и знаети ли защо,............най трудното нещо е ,как да изведеш мъката си навън,която се е натрупала в мен,за да намеря това разпускане ,без това разпускане ,не мога да изкарам нищо ,енергията ми е вързана като гордилиев възел в корема!!самият аз се питам как съм ощелял до сега,на 52 г!..............Казаното от мен ,изразява само мои лично виждане и мнение!.............Случайно попаднах на този блог,стремежт е добър и хубав!

    ОтговорИзтриване